Ge mig sol!

Hellooo :)
Idag är dan före den stora dagen. Dagen före balen. Eller aa egentligen är det ju kvällen före balen (; Om ett dygn hoppas jag att jag dansar för fulla muggar på valands dansgolv. Det ska bli sååå kul och spännande! Jag är nästan lite nervös ^^ Ska till frisören imorgon kl 9.30 så redan då börjar förberedelserna :D In till balen åker vi sedan med limmo kl 18.00 och är framme 19.00 vid valand, kom och kolla vettja :D

Just nu sitter jag och ber till Gud att det ska bli sol snart. Sol och värme vill jag ha. Baby sa att det vankades 20 grader till helgen (vågar man tro på det?) vilket skulle vara perf eftersom jag ska på bröllop på lördag och det vore underbart om det var varmt ^^

Sen vill jag att det ska bli sol och varmt för då ska jag och baby fiska krabbor! :D Antagligen åker vi ut till Styrsö, fiskar krabbor, kollar på lammungarna, hälsar på hans mormor och morfar och äter glass ofc :D Anledningen till att vi ska fiska krabbor, och ja jag snackar små krabbor man fiskar från bryggan, är för att baby är rädd för dom och för att jag vill få mig ett gott skratt ^^ xD Lammungarna vill vi kolla på mest för att de är så sjuuuukt söta :)

 

V.S



Vilken av dessa vill du gosa med? ^^



Sjuukt söt! Gosgos!! <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss