Har haft en underbar helg i Köpenhamn <3

Christian och Linnéa ligger helt utmattade på sängen och kollar på "Prinsessan och grodan" (teknad disney film) på danska och fattar typ bara hälften fast det är en barnfilm.

Linnéa: Jag skulle också vilja vara en prinsessa någon gång... (seriöst menat, jag skulle gärna vilja vara en prinsessa och ha fina klänningar, smycken, skor osv.)
Christian: Du är min prinsessa.


AAAWWW <3<3<3<3 Han är så gullig, min prins :)



Christian och Linnéa förbereder sig för en utekväll, mat och dricka, i Köpenhamn. De förfestar lite och Christian börjar få i sin ganska så mycket....... Och välter därför en burk cider mitt i mellan benen så det ser ut som att han har kissat ner sig. Efter att ha fått upp burken utbrister han:
"Jag tänkte att vi hade en fön men det var ju ett våffeljärn!"
1. Vi hade en fön som jag hade använt max 1 h tidigare
2. Våffeljärnet var ett strykjärn, Christian sa fel. Fattar ni att han druckigt liiite för mycket? xD Hahah så himla underbar är han iaf :D <3


Vi hade en underbar weekend i Köpenhamn! :D <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss