Flyttar

Hej! Nu var det ett tag sedan igen.
Får väl skylla på att det är sommar och att jag har fullt upp med att jobba, träffa pojken och vännerna :)
Men har även haft lite svårt ibland då jag har velat skriva, men inte vetat om jag vill skriva det här. I denna bloggen. Det känns nämligen som att jag har ändrats ganska mycket under denna våren och jag vet inte om jag håller med om tidigare saker jag har skrivit längre. Det känns verkligen som om jag startat om, ett nytt kapitel, och då tänkte jag att nää det är dags för bloggen att starta om också!
Så, nu har jag en ny blogg http://linneafromsweden.blogg.se/ 
Tack alla ni som har läst under dessa år jag har bloggat! Hoppas ni följer med till den nya bloggen :)

Puss&kram
// Linnéa

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss