Äntligen!

Äntligen är resan till Köpenhamn med älsklingen bokad!

Vi åker den 3:e juli och kommer hem den 4:e :) Är alltså bara över en natt, pga att älskling måste tillbaka till jobbet redan tiiidigt på måndag! Det ska bli så spännande! Detta är vår första resa tillsammans (nähä) och jag hoppas att den blir riktigt underbar! På shemat står: Shopping, sightseeing, god mat och frukost, ta det lungt och massa mys! <3

 

 
Hotellet vi ska bo på, mitt i centrala Köpenhamn :) Rummet och baren på hotellet, gissa varför jag valde just det hotellt? Pga baren såklart ^^ Den är superläcker! Vi hoppas att det är fint väder så att vi kan sitta ute och äta frukost :) Fy vad mysigt :D <3



Underbara Köpenhamn! <3

Detta var alltså min student present till Christian :) Av honom fick jag detta otroligt fina halsband


I guld! Han är inte klok min man ^^ <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss