Till alla er som inte fattar varför Mathias fortfarande är en viktig del i mitt liv och vise versa.









For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through, through it all

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me




Tre år går inte att kasta bort, hur mycket man ibland än vill det, dessutom råkade detta vara 3 år av vår ungdom och uppväxt. Mathias har gjort mig till den jag är, och jag har gjort honom till den han är. Man kastar inte bort de viktigaste åren i ens liv. Man kastar inte bort den som gjorde att jag är jag.
Vi har sagt "forever" i 3 år. Och vi känner båda att det kommer vara forever. Forever vänner.

Hoppas detta gjorde det klarare för er. Jag är viktig för honom och han är viktig för mig. Han har varit det i 3 år och han kommer fortsätta att vara det.
Skriver detta eftersom jag är trött på alla frågor om varför jag bryr mig om honom, den frågan har enligt mig ett självklart svar.
:)


Stor puss till världens bästa pojkvän Jonathan<3 I Love You<3
Postat av: Sara

Hihi jag fattar nu! Ni är söt-nöt tsm ;D <3

 2009-10-17     12:16:58     http://saramariaevelna.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss