Broken

Åhh studenten och balen i all ära men de gör mig så himla pank! Det har lagts tusenlappar på detta spektakel! Jag har som tur är inte behövt betala allt själv, men mycket får jag ändå stå för.
Så jobbigt att se alla pengar bara rinna iväg och inte riktigt veta vad de går till. Eller alltså, jag vet ju vad jag betalar för, men i och med att man inte får någon grej så känns det som att pengarna tar slut utan att man får något för det x)
Sommaren kommer minst sagt bli tuff. Det är ju så mycket man vill göra! Jag vill ha sommarlov och kunna göra resor mm. Men jag börjar så smått inse att allt det jag vill göra kommer jag inte ha råd med om jag ska ha något att leva på i höst. Antagligen kommer jag att få jobba as mkt i sommar :/ vill inte vill inte vill inte!! Ville ju ha denna sommarn som den sista, det sista sommarlovet. Men nej. Studenten gör mig så pank att jag måste jobba x) Haha hur hemskt låter inte det då? xD

Eller så får jag börja spara riktigt ordentligt och inte köpa massa skräp och skitsaker. Men jag är en sådan människa som verkligen lever för att köpa skräp och skitsaker x) Så det kan jag inte sluta med helt det heller. Men jag borde bli mer ekonomisk. Det borde jag verkligen.

Åhh vad jag längtar tills mina skattepengar kommer <3<3<3<3 Synd att jag måste vänta till Augusti....

sry för tråkigt inlägg(?) men jag var tvungen att gnälla av mig lite. Gillar inte att vara fattig >< xD

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss