Yesterday <3

Festen igår var kanon kul! Fylld av blod, spyor och dans ^^ En go blandning so to say! Jag fick även agera "tråkig" och kasta ut lite folk - men vad gör man inte? (;
Minnena från kvällen är klart: Bastun och näsblodet. Det var roligast xD
Blev tyvärr inte så många bilder från kvällen men här är en iaf :)



Jag och mina brudar på den älskade toaletten med "stjärt tvättaren" - som Elin demonstrerade hur man skulle använda (med kläder på dock! och inte med riktigt vatten!). Jag höll på att kissa på mig då - och ändå satt jag på toa. SÅ kul såg det ut xD Du e för gooo <3

Igår fick jag även min nya telefon ^^ SÅ SPÄNNANDE! Tyvärr fattade jag inte hur man skulle använda den då - var lite stressad och så - men idag har den används flitigt! Såhär ser den ut:


MMM I love <3

Och skalet som jag köpte till:

rosa såklart!

Idag ska vi ha fett mkt gäster och de e kaos så jag måste hjälpa till :/ Don't like :P
Byyyee<3

Postat av: Linda

Härligt att ni hade kul! :D Och framförallt att ni fortfarande lever! Det uppskattas ngt enormt ska du veta ;)<3 Haha.

Kan ju inte säga att jag är förvånad över valet av skal ;) Passar dig och din personlighet som handen i handsken skulle jag vilja säga! :D

 2010-03-06     16:44:32     http://lindaroswall.blogg.se/
Postat av: emma.

åå jag vill också ha en iphone! :)

 2010-03-06     17:47:38     http://emmalindbloms.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss