Härlig vecka!

Denna veckan är det projektarbets vecka, vilket betyder att jag och Charlott bestämmer själva när vi ska vara i skolan - häärligt!

Imorgon ska vi inte vara där alls, sköönt! Såhär mitt i veckan behöver man en paus från skolan :) Så imorgon ska jag slappa fram till kl 14.20 då jag och Sofia ska in till stan, träffa Sara och sedan köpa present till Elin (och jag ska köpa till Alex också - som fyller år idag HURRA!). Sedan bli det träning och girltalk med Mandiloo <3

På torsdag måste jag släpa mig upp för att gå på matte >< Sedan ska jag och Charlott jobba lite med projektarbetet. Till kvällen ska jag hem till Alex och sedan dra med henne, Marina och Emelie till älskade Sticky där Juntan har spelning (så lär vara fullt av Lerumsfolk men spelaroll! Man fyller bara 18 en gång! :D)

På fredag ska jag till skolan och äta mat för det är tjockpannkaka! :D MUMMS! Sedan blir det att dra hem till Elin på middag och sist, men inte minst utgång till älskade Trädgårn! Loooove <3 Ska bli superkul!

På lördag ska jag evenutellt ut med Alex igen, om jag inte är för mörbultad från dagarna innan, och om inte kontot ryter NEJ! Annars blir det nog en slapp hemma kväll, är sugen på att dra till landet så kanske gör det.

På söndag har jag inget planerat och det känns skönt :)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss