Härlig dag!

Dagen började vid 10. Då jag släpade mig in i duschen. Sedan ner, åt frukost och satte sedan igång för att baka scones med musik på högsta volym! Sconesen blev jättefina och goda!


Recept hittar du här . Superlätt!

Fick sms av Sara att hon klarat uppkörningen och numera har körkort! GRATTIS! Hon var inne i stan och jag skyndade mig allt vad jag kunde och han med ett tidigare tåg än bestämt. Vi shoppade lite och hämtade mitt armband jag fick till balklänningen som kommit nu.


Fullt av swarovski kristaller - I like <3


Sedan kom Sofia in och vi började leta present till Elin och Alex - lättare sagt än gjort kan jag säga :P Kan tyvärr inte skriva vad vi köpe eftersom de kanske läser, men vi blev mycket nöjda iaf :)

Det bar hem, men var bara hemma en snabbis, för skulle iväg och träna med Amanda! Träningspasset, som var ett danspass var både roligt och jobbigt. Hon som leder det hela är så himla härlig! Får sådan skön energi av henne :) Efter passet var vi sugna på en fika - men det går ju inte att fika i denna håla kl 19 på kvällen, så vi gick till Mikado och tog en "mini-sushi" och fick även soppa till det - mmmmm så gott! Så vi satt där i någon timme och snackade, vilket behövdes ^^ Mycket trevligt!

Imon ska jag till Sticky och det kommer mycket folk så det blir kul! :D Ser fram emot det!

Pussis
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss