Gobit x 2

Mamma var och hämtade min balklänning idag!! Den är så himla fin och underbar! Alla syskonen kollade på den och det var "oooh", "aaah","wooow" och "den känns inte så himla skön"(det sista från lilla lillebror ofc ;))
I Love it! Ni får inte se hela än, men här får ni ett smakprov ^^



Jag hittade en avokado hemma, perfekt mogen. Kollade i kylen - ahhh räkor på burk! Och bingo! Hittad en citron också. Så jag tog och gjorde mig en asgod macka :)



Men. När jag ser denna bild blir jag illamående. Ty räkorna voro gamla. Först kände jag mig bara äcklig. Sedan illamående och nu värker hela min mage. Men den var god då jag åt den.
Rackans bananer att räkorna skulle vara gamla bara! :/

Imon: Svenska seminarei och ev Geografi. Och sedan drar jag till staden för att köpa iPhone! :D (vilken i och för sig det kommer vara leverans tid på på typ 2 dagar men wtf :P) Im happy! :D

Postat av: Emelie

Snygg färg var det på den iaf Linnea :) Ser ut som en jättesnygg klänning ^^

 2010-03-02     22:38:16     http://mars.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss