Utgång, hämtmat, B&J och tårta!

Helgen började så klart med tjejmiddag och utgång - hallå jag har ju fyllt år om någon missat de? xD . Jag och tjejerna hade mycket trevligt hemma hos mig och jag fick mkt fina presenter <3 Sen bar det av ut, vi drog till Parken och där träffade vi killarna = Jonathan och hans gäng. Kvällen var speciell, minnesvärd(?!) och kul trotts allt :D Vi åkte hem vid 2-3 tiden.

Lördag bestod av "ligga i sängen och röra sig så lite som möjligt". Fast till kvällen drog vi, min familj + Peter, Melinda och Jonte till mormor och käkade god hämt-mat(pasta<3) och firade mig lite grann samt planerade Peter och Melindas bröllop! Vi åkte hem vid 20-tiden och då åkte jag och J och köpte Ben and Jerrys och åkte sedan hem till honom.
I hans stora och sköna säng kollade vi på (okej kommer inte ihåg va det heter men de e en neger och en kines som gör massa uppdrag och den e kul - Hoppas ni fattar ^^ ) och åt glass - MUMMS!<3

söndagen vaknade vi av vacker sång från Jonathans mamma och pappa samt frukost på sängen/framför tv'n - Jonathan fyllde nämligen 19 år :D Så skönt att vi är lika gamla igen ^^ Av mig fick Jonathan en parfym - Armani, samt ett "presentkort" på MAX - jag ska bevisa att MAX faktiskt har sveriges godaste hamburgare.
Åkte hem och pluggade liiiite för att sedan återvända till Jonathan för tårtkalas med släkten! :)

Mkt trevlig helg!


Älskling äter glass och kollar på.. aa va de nu hette ^^


MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss