Farväl

I torsdags tog jag farväl av mina älskade vänner: Samantha, Miranda, Charlotte och Carrie.
I torsdags tog min sex and the city box slut.
Jag grät, både för att det var så sorgligt i det sista avsnittet och för att det just var det sista avsnittet. Vad ska jag nu göra när jag känner att jag bara vill slappna av? Vad ska jag göra efter skolan för att trigga mig till att läsa läxor? Att kolla på ett avsnitt var en belöning. En belöning att jag orkat gå till skolan och en belöning för att jag gjort mina läxor. Dessutom tittade jag på ett avsnitt då jag kände att jag ville koppla av, eller då jag hade för många tankar i huvudet och bara behövde få tänka på något annat.
Sex and the city har stått mig så nära de senaste månaderna att jag är lite orolig för hur jag ska klara mig utan de där avsnitten. Jag kan ju kolla på alla avsnitt en gång till, och så lär det bli, men det är aldrig samma sak andra gången.

Som tur är så kommer det ju snart en anda film! (den första har jag ofc redan sett ;)) Vet inte när den har biopremiär bara, men jag hoppas att det är snart! Jag och mina tjejkompisar väntar... ^^


<3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss