BALKLÄNNING KÖPT

ÄNTLIGEN!
Äntligen är min balklänning fixad :D Är så himla nöjd och stolt. Trodde verkligen inte att jag skulle kunna bestämma mig på en dag - t.o.m 2 timmar! Men det gjorde jag! Får väl tacka mamma och personalen där för att hjälp och smak rådgivning :) Fick tyvärr inte med den hem då det var en söm som var liite påväg att ge sig så de skulle sy till den så att den är hel och fin till min bal :)
Iaf. Den är lila - inte klatchig lila utan "snygglila" - och sen har den strass/pärlor på. Åhh den e underbar! Den e lite utåtstående men inte för mycket. Det hela gick på 3.300 kr. Tuur att jag har en rik mamma ^^ Bilder får ni se efter balen den 18 Maj ^^ Klänningen köpte jag på Ramona Design förresten! Hemsida har nu här: http://www.ramonadesign.se/fest.html
Men, eftersom jag köpte en som satt som ett smäck NU så gäller det hård diet och mycket tränig för mig så att jag inte fettar till mig och helt plötsligt inte kommer i den xD Hur firades detta med nyköpt klänning och tankar på diet då? Joo först åt jag sjuukt mycket mat och sedan massa kärleksmumms kantbitar - börjar bra det här xD
Åhåhå det kommer typ aldrig gå, men bara jag börjar träna ordentligt så kommer det nog kännas bättre :) Imorgon blir det iaf powerwalk-i-snö för mig, och till kvällen dans-på-sticky :D I like!

Var även på utbildning idag på jobbet. Det var trevligt, kul och givande. Vi ska börja med ett nytt system, att ha schemat på en sida på internet. Kommer underlätta en hel del och kommer förhoppningsvis göra att jag kan jobba en hel massa mer då jag kan se vilka pass som är lediga där - kolla i min almanacka och sedan klicka i om jag vill jobba då :)

När jag var inne i stan hittade jag även en mobil som jag antagligen vill ha, Samsung S5230 (jaa de e sant - inte sony ericsson! :O :O :O) fanns för 1890 pix på ONOFF och om man e medlem 1690 pix, vilket min mamma är! Skiit bra helt enkelt. Den är tuch och den e fab. Antagligen vill jag ha den i rosa, eller svart... Fast antagligen rosa :) Frågan är bara hur är tuchen? Är den slapp? Och nästan viktigast, som Linda påpekade, kan man göra smileisar?? Någon som vet? :)


Och jag veeet att alla kommer säga att jag ska köpa Samsung Jet ist, men 1) Det är ovärt mycket pengar på en MOBIL - köper typ hellre en ny dator xD 2) Den e så sjukt ful på baksidan! :o Gillar inte alls det där röda randiga :/ Denna är mkt mer mej :D <3 (och mkt mer min ekonomi ^^)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss