Allt är en soppa.

Som Marina sa idag: Allt är en soppa. Så är det verkligen! Ibland allt bara allt jobbigt smälter ihop till en blöt äcklig soppa. Fy för det! Här har ni ett exempel på en riktigt dålig, äcklig soppa:


MMMMM detta bjöd skolan vegeterianerna idag - den smakade spott. Resten fick "cowboy soppa" mumms.


Fotade även "min" bil idag (den är så gott som min, bara jag som kör den ^^ )



Fast som ni ser kan jag inte köra den nu... Den är lite insnöad. Och jag är inte supersugen på att skotta ut den. Men till våren, då snön förhoppningsvis har smält, kommer ni se mig swischandes runt i min kära gamla volov <3 Finns ingen bättre bil än den!
I <3 Min röda volvo 9.40

Vill även gratulera min söta lillebror som fyller 9 år idag! GRATTIIIIS! <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss