Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, om någon missat de. Igår var jag i stan med Amanda, och herre gud vilket pådrag det är om denna dag överallt! Tyckte nästan att det blev töntigt när man i vilken affär man än gick i såg små hjärt saker och skyltar som påminnde än om att det var alla hjärtans dag 14/2. Så vem, som har rört sig utanför sitt eget hus, kan ha missat att det är alla hjärtans dag?
Som tur är har jag och älsklingen redan det avklarat. Vi ska inte fira alla hjärtans dag eftersom vi hade halvårsdag för ca en vecka sedan, och någon måtta på presenterna får det vara. Så vi ska mysa lite som vanligt istället, kolla film och så :)

Iaf. Jag var ju i stan med Amanda då va. Lämnade tillbaka de jag köpte förra gången jag var och shoppade, det var nog mest ett impuls köp och när jag kom hem var jag inte alls nöjd med det jag införskaffat. Så jag tog min i kragen och lämnade tillbaka det. Hittade istället en jättesnygg vit, linne skjorta.

Jag och Mandy gick till TopShop och kollade på deras typ "gamla/teater kläder", där fanns nämligen lite balklänningar. Fanns riktigt snygga faktiskt, fast jag vill nog att min ska vara ny :P
Sedan gick vi och åt sushi! Mmmmmm, så himla gott!

Efter det tog vi tåget hem. Jag behövde komma hem och sova eftersom jag skulle jobba hela natten. Så sov någon timme. Sedan mat och därtill melodifestivalen. Hetingen som dansade i vatten var ju lätt bäst ^^ Efter det var det bara att vänta på att klockan skulle bli 23 så att jag kunde ta bilen in till jobbet. Jobbade 00-05 och det gick bra :) Kom hem vid 5.30 och då var jag pigg! Men lyckades somna ändå.
Vaknade vid 13 tiden och nu är jag AP hungrig eftersom jag bara har legat och slappat xD
Så nu ska jag ner och käka ^^
Pussis

 

Postat av: Linda

Svar: GÖTT! :D Kommer nog bli awesome! Hoppas allt är bra med dig i övrigt :) pusspuss<3

 2010-02-15     13:57:39     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss