Yesterday

Igår var det ju påskafton! Fick jag något påskägg? Klaaart jag fick påskägg! Två t.o.m ^^ Nu är allt godis snart slut dock, förutom massa choklad grejer men de känner jag inte för att trycka i mig. Än. Höhö!
Iaf, igår var mormor, morbror + blivande fru till honom här och firade påskafton med oss :) Vi åt sjukt god mat och jag höll på att föräta mig kändes det som, så gott var det! Sällskapet var också trevligt :)




Till kvällen kände jag för att träffa Mandy, och så blev det. Vi drog in till stan, satte oss på en restaurang och tog ett glas vitt och lite vitlöksbröd ^^ Amanda träffade några gamla klasskompisar där som vi satt och snacka lite med. Efter ett tag blev det dags att dra hem, men innan det ville vi till donken. Vad käkar Amanda tro? Jo en hamburgare! Vegeterianen käka kött! Helt sjuk att jag fick vara med vid detta tillfälle ^^ Mkt trevlig kväll va de!




Åh vad jag längtar till nästa söndag! Åhh vad jag längtar! Puss puss// Li
Postat av: Anonym

glad påsk på dig!

 2010-04-04     22:13:57     http://svagaord.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss