Snurrar

  • Igår skrattade jag så mycket att jag fick ont i kinderna - det är en härlig känsla! Och det var en underbar dag :D
  • Varför bryr jag mig? Jag trodde inte jag gjorde det, men... plötsligt så känns det som jag trodde fel (!). Konstigt. Jag borde verkligen inte bry mig.
  • Har sökt om högskola - IGEN. Nu ligger göteborg först, fast knappast att jag kommer in där any way ;) De tar bara in 30 st (!!!)
  • Imon ska bli en bra dag! :D Fika med mina girls och bio med min doggi :) Dessutom ska vi intervjua Rigmor Borg i skolan - det lär bli kul! :D
  • Palla egentligen att jag ska vara så "up and down" hela tiden. Upp som en sol och ner som en pankaka stämmer ganska bra på mig. Why me?. Känns dock bättre nu, de e sol (jag klarar inte av att vara utan D-vitamin) och jag är i princip bekymmerslös. Tror jag :P Känner mig iaf på mycket bättre humör nu än för några veckor sedan. Kom även på idag att jag inte klarar av att vara ensam / ifrån vänner förlänge. Då blir jag galen ^^ Undra då hur det ska gå om jag börjar på Örebro? Fast jag får väl nya vänner där kanske? Man kan ju hoppas ^^
  • Jag vill veta vad du tänker.
  • Kör GI metoden nu... Så himla jobbigt. Just nu känner jag för att möla i mig choklad...
  • Visst skulle det vara kul om alla o blev ö för typ en dag? :D Bok blev bök och roligt blev röligt xD Sååå kul xD
  • Wihoo verkar som att jag och Sara ska jobba samtidigt på söndag :D KUUUUL :D

Over and out. Nu räcker det med snurr för denna gång ^^

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss