Ett år, ett segt sår

Ett år

Tiden läker alla sår.

Men så kom det massa irriterande var

Jag undrar hur lång tid det tar?

Att glömma och förlåta?

Det är inte som att lösa en gåta.

Nej det finns inget svar,

På hur lång tid det tar.

Att förlåta detta svek

Är ingen lek.

År av vänskap försvann

Det var inte jag som vann.

Chockad stod jag ensam kvar

Mitt sår var fyllt med var

Kan detta sår läka? Var min fråga

Men att chansa på ett svar var det ingen som våga

Hur länge jag än detta sår får utstå

Kommer jag aldrig att glömma hur jag mådde då

Innan såret kom till min värld

Var du min riddare med svärd.



Snacka om att du satte djupa spår
I mitt lilla sår.



Postat av: Sara :)

Naaw ;) Sötunge :)

det är klart att såret läker :) Annars vore det väl illa, men ett ärr kommer nog alltid att finnas kvar "/

 2010-04-04     14:01:41
Postat av: Linnéa

I hope. Ahh.. jo ett ärr kommer det alltid att finnas, men bara det läker snart så är jag nöjd (;

 2010-04-04     18:20:02     http://linneabergquist.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss