Duktig!

Idag har jag varit så gryyyymt duktig! :D

1. Klirrade MVG i Religionskunskap A :D
2. Jobbade as mkt och sten hårt med psykologin och skrev as mkt - mer än jag gjort de senaste 3-4 lektionerna x)
3. Har läst igenom och strukit under samt tänkt till hälften av alla svenska texter i texthäftet inför provet på fredag. Resten tar jag imon :)
4. Var och tränade - danspass - alltid lika roligt! :D
5. Gjorde slingor igår så nu är jag häärligt blond! :D

Dessutom känner jag mig sjuukt lycklig efter igår ^^ Svävar på små moln typ och vill bara va hos diiiiig.

Har även bestämt vilken av klänningarna jag ska ha till studenten och det blev den från lindex. Ska visa den + mössan + allt annat som jag köpt som jag lovat att lägga ut här så snart jag orkar tanka bilder från kameran ^^

Jag tror jag håller på att bli sjuk :/ Har ont i halsen och de typ kliar.. Humm.. inte bra, men så det går när man pussas för mycket - och det är lätt värt lite ont i halsen ^^ *tihi*

Åh fy vad fjantig jag är, men jag är HAPPY! :D


Och eftersom det här inlägget bara handlade om mig och min lycka så får ni en stooor bild på mig ^^

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss