Den tiden den lyckan.





 

Vilket gäng vi var! Och vad vi hittade på saker! När jag tittar tillbaka på denna tiden, och speciellt när jag tittar på bilderna, gör jag det med ett stort leende på läpparna. Vi var tokiga, galna och vi gillade det. Vi hade så sjukt kul. Visst blev vi arga och trötta på varandra ibland, men vi löste det. För vi tyckte så hemskt mycket om varandra.

Ganska ont i hjärtat gör det allt när jag inser att denna tiden är förbi, och kanske aldrig kommer igen.

Vissa av er har jag kvar, andra inte. Trots allt som hänt och varit kommer jag minnas tiden med er som lycka, glädje och värme. För det var precis så ni fick mig att känna. Jag var lycklig med er. Tack för att jag fick lära känna er på riktigt.

<3

Postat av: Linda

Åhh satan som gatan vad det var underbart! Miss it plenty! Alla hemmafester haha :D Underbara och typ rätt störda egentligen ;P För övrigt funderar jag på att bjuda hem allihopa på middag/mys/festaktigt nästa eller nästnästa helg. Får se vad alla tycker, och framförallt vad paps säger om det hela ;) Men jag tycker det känns som att det är på tiden att vi har riktigt galet kul hemma! :) Vad tycker du? Pusspuss<3

 2010-04-27     20:07:54     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss