Planering = 0

Eller kanske är det fel att säga så? Planera är jag ju bra på men att utfära det jag planerat... Mindre bra på. Eller kanske, inte bra på alls.
Idag hade jag planerat för en RAD saker som skulle vara gött att få gjort. Men. Gjorde jag något av det? Ja jo jag städade mitt rum. Okej de va en sak. Något mer av de typ 10 saker jag hade på min lista? Nopp.
Så, efter att ha sett på fejjan hur alla klasskompisar pluggar och pluggar inför redovisningen imorgon kommer jag nu på att jooo de kanske är bra att börja plugga lite på det, och plocka fram sakerna inför imorgon, och bestämma vad jag ska ha på mig...
Med andra ord, måste dra nu :P Önska mig lycka till imorgon! :D
Pusseli// Linnéa
btw. imorgon är det freeedag (studiedag på fredag så då blir ju torsdagen fredag! ;D)

Freedom.
Jag älskar dig <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss