Livet är en fest <3

Japp, så känns det nu. Mitt liv är en fest.
Helgen var underbar!

Fredagen: Spenderade jag med min älskling och hans goa kompisar, först var det förkrök och sedan utgång. Det blev Keybar, där jag träffade några välkända ansikten - kul :) Hade en mycket mysig och rolig kväll :) Tyckte bussresan var speciellt rolig ^^

Lördagen: Först möte med fältbiologerna och sedan bar det ut med älsklingen till Brännö för kräftskiva! Mycket gott och trevligt :) Extra trevligt att min söt-nöt ville följa med trots det dåliga vädret.
Vid 22 tiden skulle vi ta båten hem, vilket betydde att vi va tvugna att gå över hela ön för att komma till bryggan där båten hämtade oss.
Promenaden över ön var den mysigaste promenaden jag varit med om.

Det var mörkt och lite kallt i luften, men eftersom jag hade en värm han i min så märkte jag inte av kylan. Där gick vi, jag och min Jonathan, sida vid sida och snackade om viktiga och oviktiga saker. Från ön såg vi hur hela Göteborg lyste. Det såg jättevackert ut. Och jag var jättelycklig. Och jättekär. <3

Sedan tog vi bilen hem till mig<3 Och på söndagen vaknade jag brevid min Nuffe och kände att jag var den lyckligaste tjejen i världen som fick vakna brevid honom.

Så, mitt liv är en fest, en dröm som är verklighet. Mitt liv är helt enkelt jävligt bra även om det ibland har sina "dåliga" stunder - vems liv har inte?

Denna helgen kommer bli minst lika mysig. Det vet jag. ÅHÅÅÅ vad jag längtar till fredag! :)<3

       

Bilder från kräftskivan, min syrra va med också men hon fastnade visst inte på bild ^^ (skämt å sido :P)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss