Husvagn + Ullared

Helgen 25-27 spenderades med Jonathan och hans familj i deras husvagn(man ska ha husvagn!) på Ullareds camping :)
Det var ur mysigt! Lite synd dock att vi inte fick in fler kanaler än svt kanalerna på "husvagns tvn" men eftersom dom hade med sig filmer så var det lungan. Jag och Jonathan kollade bla på Stieg Larssons "män som hatar kvinnor", så nu är jag riktigt sugen på att e uppföljaren!

På Lördagen var det dags att åka till själva Ullared (första gången för mig :)) Det var sjuuukt mycket folk, men jag tycker att det gick bra ändå. Jag hittade en del fina saker, även om jag säkert hittat 10 000 till fina saker om jag shoppat med någon av mina "grils" ist för med min (toy)boy. Men man är ju snäll flickvän så man tittar inte FÖR länge på alla smycken/smink/kläder mm. mm. mm.

Med mig hem fick jag iaf:
- ett snyggt armband
- en snygg topp
- Lite julklappar i form av filmer och annat smått och gott
- En GRYMT snygg väska
- En GRYMT snygg mössa!
- Annat "sånt du inte visste att du behövde" saker.
TOTALT: 711 kr (hehe ojrå)


Jag var nöjd iaf och det var det viktiga :) Sedan efter shoppingturen var vi grymt trötta, men eftersom vi sjunger på sista refrängen när det gäller skolan så fick jag och Jonathan sätta oss och plugga. Men det var kul :)

På söndagen bar det av hemmåt, efter en toppenhelg på Ullared! Jag tackar och bockar :)

           


När jag kom hem på söndagen hade dessutom vår nya bil äntligen kommit hem :D Provkörde den ofc och det går så himla fint! I Love It!<3

Postat av: Sara

Vi ska lätt åka till Ullared nångång :D

Jag har ju heller aldrig varit där! Då kan vi kolla på kläder smycken smink o sånt :p :D

 2009-09-30     19:35:54     http://saramariaevelina.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhhh ÄLSKA Ullared!! :D Billigt, bra och en himla massa kul grejer! :D

 2009-10-01     16:49:18     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss