?

Jag räknas nog inte till er längre. I alla fall inte alla som ingår i er. Känns tråkigt. Ledsamt. Undrar verkligen vad det är som hänt/ vad jag gjort fel för att inte få tillhöra er längre.
Är dock glad över att jag har kvar några, ni som betydde som mest, ni som var lite extra. Er är jag glada att jag har kvar. För det bevisar att det var äkta vänskap ändå <3

Idag vaknade jag och kände "fan vilken härlig dag detta kommer bli" och det blev det också! :D Så grymt underbart :) Hade kul i skolan, tog det lungt hemma, åkte till Jonathan vid 16 tiden och hade kul och mysigt där :) Älskling, du är grymt bra på att köra bil :) Är hel-nöjd med dagen :)
Okej nu blev det för mkt smilisar i samma inlägg, men jag är ju så glad och så lycklig så vad passar bättre? En bild säger mer än 1000 ord, och smilisar är bilder :P


Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig!<3
Du gör mig till den lyckligaste flickan i hela världen<3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss