Bio och massa fika

I Måndags var jag och Jonathan<3 på bio. Vi såg "Flickan som lekte med elden", den var jättebra! Jag längtar redan till 27 November då nästa - och sista - filmen i trilogin släpps.
Som Jonathan sa så fick man en liten tanke ställare av filmen. Mycket sevärd!
Dessutom va ju Paolo Roberto med i filen vilket gjode det hela ännu lite bättre ^^




I tisdags var det fika med Linda som gällde :) Vi hittade ett mysigt café på avenyn där vi satt i flera timmar och diskuterade både trevliga och jobbiga saker.. Men det behövdes alltihopa. Riktigt mysigt var det, och det var kul att någon ville höra min version av saker och ting. Men framför allt var det riktigt roligt att träffa Linda :)<3


Linda och Jag, färgade, glada och trötta :) Vi är snyggast och bäst - och vi vet om det :)


Idag, onsdag, shoppade och fikade jag med Söta Sofia från Sörping! Vi träffades senast i sommras och gud så kul det var att se dig igen! Det hinner hända mycket på den tiden. Hade mycket trevligt och mysigt :) Tillsammans shoppade jag och Sofia loss på mascaror till sänkt pris - perfekt för fattiga studenter! :D Och vi kom bland annat fram till att vi saknar alla "Brighton människor" FÖR mycket och därför kräver vi en återträff!
Efter några timmar i stora staden tog vi tåget hemmåt - jag till Lerum och Sofia till Floda :) Mycket mysigt och riktigt kul att träffa dig igen! :D<3


Sofia och Jag :) För er som inte vet träffades vi i Brighton sommaren 2008 där vi båda var på språkresa! <3

NU sitter jag här, har precis käkat middag - pizza MUMMS :) Jag har skickat iväg TVÅ mail till fröken Åsa med två loggböcker till henne att läsa - skönt att ha det ur världen, projektarbete är inte alltid kul... Men nu känner jag mig grymt duktig iaf! Har bara gen-arbetet som jag borde fila lite mer på också... Men inte exakt nu, för snart kommer min baby hit och då vill jag lägga all tid och energi på honom, det behöver han och det behöver vi <3

Imorgon, torsdag, blir det utgång - Sticky ofc :D Ska bli as najs! Och på fredag kommer mina fina flickor hit - det kommer bli tjejkväll på hög nivå kan jag säga! Vi laddar med "sex and the city" filmen, "Briget Jones" och "twilight" och massa andra tjejiga filmer. Det kommer bli hur mysigt som helst - jag längtar! :)<3
Men nu, lite Sims tills my love kommer ^^

// Li <3

Postat av: Linda

FY FAN!! Vilket osmickrande kort!!! xDxDxD Haha men det var himla mysigt iaf, var ju en halv evighet sedan vi träffades kändes det som :O Hiskeligt vad tiden gick fort med! Har man trevligt så springer tiden iväg helt enkelt :) <3

 2009-10-29     13:09:14     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss