Äntligen höstlov!

Stockholm var underbart! Vi gjorde så mycket roliga saker: Va på riksdagen, Dramaten, på bio, på vasa museet och titanic museum :) Dessutom åkte jag ju det med goaste klassen så jag hade jättekul och jättetrevligt!
Såg även några kändisar, bla. : Michael Nyqvist, Nyamko Sabuni, Gösta Ekman, Mark Levengod

 
Några av mina fina vänner från klassen + en otroligt vacker staty ^^


NU
är det äntligen höstlov! :D Lovet började med shopping med älsk - ojoj vi har mycket kvar att lära av varandra xD Men det var intressant ^^ Tycker om honom ändå, även att han inte är lika mycket shoppaholic som jag är :P Sedan åkte vi hem och Jonathan visade sig inte bara vara "Jonathan" utan "Jonathan mästare på att laga pannkakor" :D Så vi (Jonathan) stekte massvis med pannkakor som vi åt - MUMMS!

Sedan skulle jag in och demonstrera för klimatet med fältbiologerna - de va as kul! Jag hoppas verkligen att det blir en ändring nu.. Längtar ännu mer till Köpenhamn när man är med på sånna här saker :) Här får ni ett smakprov:



Efter demonstrationen bar det hemmåt till massa små kidz och Jonathan <3 Meningen va att jag/vi skulle vara barnvakter eftersom mamma och pappa inte var hemma, men mina "små" syskon är så stora! Tror att jag och Jonathan gick och la oss först nästan, och då va klockan tolv (fast egentligen va den ju elva då men :P).
De va mys iaf, och Jonathan är världens bästa :)<3


Jag Älskar Dig <3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss