Tönt.

Avskyr sånna töntar som har åsikter om allt men inte står för vem de är! Man borde inte kunna vara anonym här på internet!! Men vänta nu... DE KAN MAN JU INTE HELLER! Finns något som kallas ip-adresser och i och med att ni skriver en kommentar i min blogg lämnar ni också er ip-adress. Nej, jag kan inte ta reda på vem det är (om jag inte fått något inlägg från personen innan ;)) MEN i och med att jag har ip-adressen kan jag anmäla personen, och internet stängs då av för personen. Nej jag ljuger inte. Ska jag göra detta? Well, jag kan ju överväga det iaf. Tänker inte låta folk trampa på mig. STÅ FÖR VEM DU ÄR!!


I övrigt har jag haft en väldigt bra kväll och dag.
Dagen började med svin-vaccin. Gjorde inte ont alls. Iaf inte då... Sedan rullade skolan på och jag ungicks med mina underbara klasskamrater <3
Sedan mötte jag Sara och vi shoppade snacks till kvällen. Vid 17-tiden kom pojken<3 Han är den bästa, som åker hela vägen hit bara för att få träffa mig några timmar<3
Lagom till IDOL kom Elin och Sara hit :) Vi hade "jul-kväll" dvs. åt juleskumm, pepparkakor och drack jul must. (sedan åt vi smarris och ofc chips och godis ^^ Fet dag - oyes!) När IDOL va slut kollade vi på Twilight (vi ska ju se New Moon imorgon och jag hade varken sett filmen lr läst böckerna så..:P). Den var verkligen OTROLIGT BRA! Helt galet! Hela kvällen var mycket go och mysig :) <3


Jag när jag trivs som bäst :) Bland mina godingar! <3<3<3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss