Sista dagen...

Imorgon är det sista dagen på mitt så kallade lov. Det känns hemskt! Tiden har gått så sjukt fort! Två veckor bara swich iväg..
Alltså har jag 1000 saker kvar jag måste göra

~ Eng C - jag ska göra ett fett arbete om miljön
~ Eng B - skriva klart bokrecensionen (men den är jag iaf nästan klar med)
~ Projektabetet - Brainstorma! Kan ju vara svårt att börja skriva på det innan man upplevt det, men jag behöver ju så mkt bakgrundsfakta som möjligt!
~ Ge A - läsa geografi A, vill verkligen bli klar med den j*vla kursen någon gång! Den hänger verkligen över mig..
~ Matte C - plugga, prov på tisdag iiii! Men det känns som att jag har läget under kontroll :)

Dessutom
Vill jag i helgen hinna gå lite på klimatfestivalen som kommer att vara i Göteborg, och det hade suttit himla fint om jag kunde få tag på några julklappar så jag slipper ha det hängandes över mig också..

Så imorgon är planerna:
- 9.05 Animalplanet <3
- Måste någon gång under dagen ner till skolan för att hämta grejerna till Eng C som jag lyckades glömma där...><
- Baka! (för att kunna överleva plugget)
- Shoppa strumbyxor - om jag hinner annars blir det en annan gång.
- Förfest och utgång med mina girrrrls :D <3


<3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss