Lördag


Vaknade brevid Jonathan, bästa kännslan i världen att vakna brevid den man älskar :)

Senare på dagen, då vi vaknat, käkat frulle, Jonathan hade åkt hem och jag duschat och sminkat mig, åkte jag, mamma, pappa och min halte lilla lillebror för att köpa farsdags present. Som vanligt fastnade vi redan halvvägs - vid Allum :) Men hittade något halv-bra där och sen hittade jag något hel-bra : PATRIK!
Vi hade bestämt att vi skulle träffas idag, men jag behövde ju göra lite ärenden först så vi hade sagt att vi skulle höras sedan - och så ser jag honom bland alla andra 1000 miljoner människor som va där, när jag precis har hittat en halv-bra present till far och precis svalt ner sista biten av min halv-goda hamburgare :) De va perf timing och de va underbart att se honom igen efter 9 veckor!

Jag följde alltså med honom och hans familj hem ist för att följa med min egna till mormor (förlåt mormor, en annan gång <3). Det var iaf jättetrevligt :) När vi kom hem till honom möttes vi av två kissnödiga hundar så jag och Patrik gick en promenad med dom - mkt mysigt :) Ska lätt ha hund när jag blir stor!
Vi snackade mycket, om viktiga och oviktiga saker (fast mest vitiga tror jag..) efter 9 veckor har man mycket att ta igen. Sedan vid 18-19 tiden köre snälla Patrik mig hem :)<3

Hemma var det.......tomt! Så i ca en timma roade jag mig med att 1) Lära mig ur man lägger ut videoklipp på bloggen (de va inte svårt, men kalla mig inte dum för det ändå :P) och 2) Hitta en ny (gratis!) design till min blogg! - Jag är för oteknisk och har inte tillräckligt med tid för att sätta mig in i att designa en egen. Tackar så hemskt mkt till dem som gör detta gratis!

Så, min blogg har alltså fått ett ansiktslyft, vilket jag tänkte att mitt rum skulle få också. Vet inte vad jag vill göra/ ändra på men något iaf.. Och min garderob(som är en byrå) ska också få sig ett ansiktslyft eller kanske en "fettsugning"? Den ska rensas iaf ^^

Men först : Sova! Natti!
Puss<3// Li


Avslutar med denna - den va kul OCH det stämmer :) <3

Postat av: Linda

Sv: Hahaha du fattade rätt! :D:D:D Och det klart du ska få veta! :D<3

Jaaa, det låter som en superduperidé! Helst biblioteksträff då jag börjar bli rätt pank... :S ;) Men träffas ska vi göra iaf! :D <3<3<3

 2009-11-08     12:46:21     http://lindaroswall.blogg.se/
Postat av: Emelie

awwww!! gullig bild ^^

 2009-11-10     22:51:42     http://mars.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss