Lite krasslig?


Denna mobil har jag nu, en w660i, och jag kan väl erkänna att den inte riktigt ser ut som på bilden... Men iaf. Jag tror den börjar bli lite "sjuk". Den beter sig inte som den ska, t.ex. när jag har ljudet på så låter det ingenting ibland när jag får leverans raporter. Den "hänger inte med" riktigt. Har haft denna sötnos i 2 år nu och det känns som att det är dags för en ny.

De jag funderar på är: 
  
Sony Ericsson w995 som jag dreglat efter sedan i sommras eller....

Sony Ericsson Satio.
Vet bara inte om jag gillar tutchscreen då jag är ganska klåfingrig. Dessutom läste jag i en mobiltidning idag att den va ganska seg och inte riktigt "hängde med" när man tryckte på den, och jag pallar inte mobiler som är långsamma. Nej fort ska det gå! Men samtidigt är den ju så TUFF och SNYGG! Och i tidningen stod det dessutom att den hade en GRYM kamera - 12 megapixlar, inte att leka med...

Jag får fundera ett tag till (Rom byggdes inte på en dag), tänkte önska mig en av dom till jul. Hoppas bara att min nuvarande älskling (mobil) håller tills dess ^^ Fast det gör den nog - tillsammans kämpar vi in i det sista :)

allt för mig, nu blir det sängen! // Li

Postat av: En som kan mobiler

Köp inte Satio:n, visst är den snygg och så men den är seg i menyer och touchen måste man trycka ganska "hårt" för att den ska reagera.



Andra förslag som är grymt bra och som har en skärm som är pigg på "tryckningarna" är:



~ LG Arena (speciellt denna....asball!)

~ Samsung Jet



lycka till!

 2009-11-13     16:00:18
Postat av: Linnéa

Okej :) tack så mkt! Fast jag vill jätte gärna ha en Sony Ericsson, men jag ska tänka på det :)

 2009-11-16     12:07:34     http://linneabergquist.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Eller jag kanske ska säga: tack för tipset MATHIAS (;

 2009-11-28     18:35:04     http://linneabergquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, har testat Sation betydligt mer än förut...vill faktiskt själv ha en sådan XD så jävla nice är den!

 2009-12-05     17:06:54
Postat av: Linnéa

Jag vet, det du sa stämde inte alls :P Klart du vill ha den, de e ju faktiskt en Sony Ericsson ;) Men jag tycker den e onödigt dyr. Vill nog hellre ha Aino ist, den e snyggare, men den finns ju dock inte på 3... Då blir till att köpa den i cash! O det blir en dyr historia det med...

 2009-12-07     16:44:48     http://linneabergquist.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss