L Y C K A <3

Så stavas dagen och de senaste dagarna, typ igår, i mitt liv.
Nu mera känner jag mig inte bara lycklig då jag är med min Jonathan - även om han faktiskt får min att sväva på små moln :) Jag är lycklig i skolan, jag är lycklig hemma, jag är lycklig ute och jag är lycklig när jag är med mina vänner. Jag är lycklig helt enkelt.

Det bästa är att jag är lycklig med det jag har precis just nu. Det känns inte som det fattas något. Även om det finns vissa personen jag önskar att jag kunde träffa oftare, så vet jag ju ändå att jag har er och det gör mig lycklig.

Jag har världens bästa vänner, familj och pojkvän. Och det kan ingen ta ifrån mig. Ingen alls :)



Han är grym! Blir ni inte glada av att lyssna på låten? Man vill bara skutta runt?? SÅ känner jag mig nu. Jag är så lycklig att jag vill skutta runt :)

My sunny day has come. And it has come to stay.

(jag skiter i om de e knagglig engelska - ni fattar ändå:P)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss