Indisk feeling

Idag fick jag äntligen träffa mina underbara "indier"<3 som kom hem från Indialand :)
De va bruna, glada, snygga och hade alla fått en tutch av indien - Smycken och kläder - väldigt tjusiga var de :)
Det var superkul att träffa alla igen och att höra om deras äventyr, även om vi antagligen inte fick reda på 1% av alla saker som hänt :P Min fina Alexandra hade med sig en liten present till mig - indiska armband!<3 Jag blev superglad! Så gulligt av henne! De var jättefina (bild kommer senare) <3

Tisdagen började alltså med återträff och kramar :) Sedan skulle jag springa iväg och göra matte prov som jag inte alls var förberedd på eftersom jag fick lite lätt feber igår "/ Men! Jag tror att provet gick vägen. Det kändes bra stundvis iaf :)

Sedan rullade dagen på och det började bli lite "back to normal" igen.

Efter skolan blev de fika med Sara och Olivia <3 Vi snackade killar, vänskap och planerade lite inför helgen - snarare Sara informerade mig om vad de hade planerat :) De ska få mig att bli en "twilight" tjej. Vi ska först kolla på filmen och sedan bion. Ska bli kul och mysigt!



Sedan bar det hemmåt och sedan dess har jag inte gjort någonting som jag hade tänkt >< Varför blir det alltid så? Tur att jag har lååång sovmorgon imorgon iaf, så kan jag göra lite läxor då.


Tänkte uppdatera er om min superbra helg men det blir nog tomorrow (; Då jag har mer tid. Det är en späckad vecka denna veckan. På tordag är det öppethus på gymnasiet vilket betyder att Linnéa självklart kommer vara där :) Fredag blir nog myskväll hemma (de va ett tag sedan!) med familjen, idol och pojkvännen. På lördag ska jag släpa med Jonte ut och vi ska "göra stan" = JULSHOPPA! Ska bli... spännande ^^ Och på söndag är det första advent!! :D:D:D Vilket betyder: Gå till kyrkan med familjen och sjunga sånger och sedan skynda sig hem och sätta igång med julbaket! Myyyys på helgen, jag längtar som fan :)<3

 
MUMMS!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss