Im gonna miss ya <3

Imorgon, galet tidigt, åker hälften mina älskade klasskamrater till Indien för att stanna där i 3 veckor. Jag kommer sakna dom så sjukt mycket! Är så himla skönt att komma till skolan och ha mina fina flickor där och bara kunna babbla loss om allt och inget, kommer verkligen sakna det. (oroa er inte, vi snackar inte helatiden, vi lär oss lite ibland också :P) Men jag hoppas verkligen att ni får det kanon bra i Indien och passar på att sola och "vila" från allt som heter skola och skolarbete/prov.


Eftersom större delen av mina klasskompisar åker till Indien och tar med sig större delen av mina lärare så är nästan alla lektioner inställda resten av denna veckan. Och de kommande två veckorna har vi projektveckor så då har vi inte heller några lektioner. Det kommer bli skönt, men jag har också känslan av det kommer krypa i mitt skinn och jag kommer behöva springa ner till skolan och träffa lite folk då och då - be prepared! ^^
Jag menar vad gör man i 3 veckor, när alla ens kompisar går i skolan?? Jag har kommit på några saker:

1. Man städar sitt rum, som verkligen är av behov att städas (rensar även ur garderoben). Tar ca en halv dag?
2. Man gör sina uppgifter man fått från skolan, arbeten och sånt. Tar kanske hela veckorna, men man orkar ju inte göra för mycket per dag...
3. Man sover ut. Till 12 varje dag kanske? Sedan då??
4. Man tvättar bilarna. Japp, det är inte kul, men kanske får en slant för det :)
5. Här kunde det ha stått: "Man jobbar". Men nej, tyvärr har jag inte fått några jobbtider denna månad, och det finns inga lediga heller - great!

Men men, kommer nog på något :)

Tills vi hörs igen - ha de gott :) Puss<3 // Li<3
btw, IMON kommer äntligen Sara hem! :D

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss