Hjärtat<3

Jag har världens underbaraste pojkvän <3 Är så glad att du är min <3
Idag kunde han egentligen inte vara med mig, för han va tvungen att plugga. Men vad gör han inte? Han pluggar snabbare och skyndar sig sedan hem till mig! Du är bäst sötnos och du förgyllde min torsdag! <3

Eftersom torsdagar har (iaf vissa veckor) varit den dag i veckan som vi kan träffas, förutom helgen, så har vi följt en serie som gått på 4:an (den slutade idag) inlåst heter den. Så himla bra! I början tyckte jag att killarna va jobbiga skitungar som borde spärras in forever, men när man nu såg summan av kademumman så tyckte jag de va as bra! En chans som fler kriminella ungdomar borde få :) 5/5 toasters till den dokumentärserien :)

Skolan va kul idag :) Vi hade två lektioner: Engelska och Svenska (jag bangade matten eftersom jag somnade så fruktansvärt sent igår :S). Vi pratade om äckliga saker som hänt oss - typ att någon spottat flour på en eller att man gått runt med en död mus i skon hela dagen xD Mycket kul hade vi iaf och vi (jag) fick inte gjort så särskilt mycket... ^^

Eftersom jag är ledig imon börjar min fredag idag :) Fast det är inte lika kul att ha fredag själv, så jag längtar tills imon, då alla andra också får fredag! Hoppas på att helgen blir riktigt mys!

Puss och kram<3 // Li

btw. IMORGON kommer äntligen min efterlängtade och bästa vän PATRIK hem! :D WIHOOO! <3


En bild på mitt hjärta <3 Finns inga ord på denna värld som kan beskriva min kärlek till dig <3

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss