Hissa och Dissa

Jag vill hissa:
x
Det faktum att jag är ledig de två kommande veckorna! Min klass har projektarbete i två veckor, men eftersom jag ska göra mitt projektarbete i Köpenhamn i december (jag ska vara med på klimatmötet) så har jag inte så jättemycket att göra nu. Vi har lite arbeten från skolan och jag ska såklart förebereda mig för Köpenhamn, men mer än så är det inte! :)
x Att vakna brevid den man älskar - är det inte underbart? Vaknade brevid Jonathan i morse, trots att det är måndag! :)
x Att jag ska klippa mig om ca 1 och en halv timme! - Mitt hår är så fruktansvärt slitet och utväxten är enorm! Tror inte jag klipper mig så mkt annorlunda från nu, men ni får se resultatet sedan :)

och nu vill jag dissa:
x
Det faktum att alla andra går i skolan - Det blir ju rätt så ensamt och trist att vara ledig då. Alla andra lever ju det normala skollivet med läxor och prov...
x Att mina pengar typ är slut och det är bara början av månaden - Hur ska jag ha råd med de skorna jag suktat efter i flera veckor? Hur ska jag har råd med julklappar?? Antagligen (om jag inte vinner på triss eller så, vilket är ganska inte troligt eftersom jag aldrig köper trisslotter) kommer jag få ta pengar från sparkontot i år igen...
x Förstörd vänskap. - Ni som vet, ni vet. Ni som inte vet får undra. Detta var inget jag ville. Detta är något jag tycker är otroligt tråkigt att de va tvunget att bli på detta sättet. Men samtidigt kan inte jag vränga mig ut och in för att jag ska passa andra.
"Mister man en står tusen åter" Ni mina älskade vänner har verkligen visat detta, jag miste en vän, en otroligt bra och nära vän. Men ni stöttade mig, ni har hjälpt mig genom det omöjliga : Att säga "hejdå" till någon som fortfarande betyder. Otroligt mycket.

Nu måste jag kila! Puss<3// Li

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss