Helgen

I Fredags var det utgång som gällde! Kvällen började i Elins syrras lägenhet där det var förfest. Sedan drog vi vidare till trädgårn vid typ 22-23 tiden. Där var det sjukt mycket folk! Vi ställde oss i kön och alla knödde och knödde så vi typ klämdes - jätte obehagligt! Men tillslut bid tolv tiden kom vi ÄNTLIGEN in :) Och man kan väl säga att de va värt att köa. Dansgolven va kanooon och där inne var det ingen kö till dricka eller så så de va perfekt! Vi drog - trots att vi inte ville - hem vid 2 snåret och va hemma typ vid 3 :)
Kvällen var superkul! Som den alltid är när jag umgås med mina pinglor! <3




Lördag: Vaknade med vääääärldens huvudvärk. Trodde jag skulle dö och spy och allting. Hade 1 h på mig att fixa i ordning mig, sedan gick tåget med Amanda mot kunskap och framtids mässan. Jag hann iaf och vi hade mycket trevligt, och blev belastade med massvis av broschyrer. Dock blev varken Amanda eller jag klokare på vad vi vill utbilda oss till och jobba som. Allt blev snarare ännu mer förvirrande. Men det var kul att gå runt där och tjöta med henne, få gratis godis och pennor och vara allmänt seg. Vi (som båda två va bakis) märkte dock att mässan kanske inte va bästa stället att gå till för våra bultande huvuden. Men men...

Vid en "monter" delade dom även ut clementiner:
Monter gubbe : - Ta en mandarin!
Jag : - Clementin heter de väl?
Amanda: - Åhh de e så gott med apelsin!
Jag: - CLEMENTIN heter de! xD

Sedan drog vi hem, vid två tiden. Då var det bums i säng för mig. Jag sov till kl 16, sen va de fika och sen kom Jonathan<3 Då var jag fortfarande död typ. Sedan bestod kvällen utav: Matlagning, mat, körslaget och Die Hard 4.0 (som faktiskt va riktigt bra!). Efter Die Hard var jag typ pigg eftersom jag hade sovit större delen av dagen så jag och Jonathan snackade om viktiga saker (typ donera eller inte donera) till kl 2 på natten <3 I Love You <3

Söndag: Vaknade till av att mamma bakade på dörren. Somnade igen. Vaknade till av att mamma bankade på dörren och sa att de va frukost. Somnade igen. Vaknade av att mamma bankade på dörren och sa "frukost om 15 min!". Försökte skaka lite liv i Jonte och lyckades - trots protester :)
Sedan va de frukost, vinka hej då till Jonte, nana lite till, vakna kl 12.10 och få panik för att man ska vara på kalas kl 13.30 och borde rycka upp sig. Sedan gå på kalas - kusiner som blev 8 och 9 år :) - få go mat och tårta. Sedan hem och aa här sitter jag :) Ikväll blir de slapp kväll (ikväll IGEN) framför tv'n med en kopp te och mammsi och pappsi :) De blir mys de!



Imon är det måndag= Sista veckan jag är ledig. Fy vad det har gått fort!

Pusseli! // Li

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss