En toppen-onsdag!

En lektion idag. Engelska. Mycket nödvändig. Men jag gick ändå. Duktig som jag är :)
Och det var hemskt. Vi va typ 7 pers där, och vi brukar alltid vara typ 20. Alla andra är i Indien nu. Kändes minst sagt ensamt! Får se hur det går imorgon...

Efter skolan åkte jag in till allum för att köpa skor. Köpte dock inga, men ojojoj vad jag kollade ^^ Har iaf bestämt mig för att köpa ett par höga klackar. SÅ lång är jag inte, och vill jag blir en "sex and the city" girl får jag helt enkelt vänja mig vid att vara längst, för en sex and the city tjejer går ALLTID i höga klackar ^^
Okej, jag låter fjortis xD Men jag vill a höga klackar och då kan INGENTING hindra mig. Kan iaf ha dom när jag inte är med Junte, för där går kanske t.o.m min gräns. Inte super kul att vara 10 cm längre än sin boy :P
Iaf, kunde inte bestämma mig för några skor - Amanda får följa med och avgöra :P - men kunde bestämma mig för en väska från gina:


I LOVE IT! Endast 149 kr och perfekt för utgång! Inbyggd plånbok i väskan - supersmart! :)

Sedan slängde jag mig hem för fika på kaffedoppet "emo-hörnan" med fina Linda och Olivia :) Vi diskuterade skor. Skitstövlar. Man kan väl säga att det var både ledsamt och kul på samma gång. Men framför allt var det behövligt. Sedan kom fina Sara och joinade oss :) Äntligen är hon hemma från USA! Och när Linda och Olivia va tvugna att gå, fortsatte jag och Sara till Ferrari och drog en halv pizza var :) Mumms!

Nu hoppas jag på att min underbaring<3 snart kommer hem från sin träning och slår mig en pling, längtar mkt mkt efter honom <3

Puss<3// Li

-Jag tror att du kommer ångra detta. Allt som hänt kommer du att ångra. Och när du väl inser detta, kommer det att vara försent.-

Postat av: Linda

Kom ju på att svininfluensa-vaccinet var hiskeligt nödvändigt med, det får du inte glömma ;) Hahahaha. Lindas humor är weird. Jag är flumm. Sorry :P Haha. Puss<3

 2009-11-05     17:44:13     http://lindaroswall.blogg.se/
Postat av: Olivia

riktigt nödvändigt var det , och supermysigt :)(L)

 2009-11-06     15:22:28
Postat av: Olivia

och riktiga störda skor, skitstövlarna :p

 2009-11-06     15:23:56
Postat av: Linnéa

Haha eller hur?? Så otroligt obekväma också! xD

<3

 2009-11-07     21:28:11     http://linneabergquist.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss