Dripp dropp dripp dropp

Idag är det onsdag och inte torsdag som jag har trott hela dagen x)

Vaknade med ett ryck brevid Jonathan, jag hade "försovit" mig till Animalplanet - en ny ritual jag har börjat med under mina lediga veckor, ett sätt att komma upp någorlunda i tid :) Jag kastade mig ut till tv:n vid 8.30 och missade då bara halva programmet (Djurpoliserna i Houston). Efter programet gick jag och snoosade brevid hjärtat.

Sedan var det frulle, en god sådan, och efter vi hade "fixat" i ordning oss fick jag köra Jonathan hem för han skulle klippa sig.

Jag körde hem och började dirr skriva på min eng bokrecention. Jag kände mig sjuuukt duktig, och sen helt plötsligt visste jag inte vad jag skulle skriva mer. Rackarns bananer. Du snubblar man ju in på något annat spår, läser någons blogg, kollar fb, känner att de kurrar i magen och går ner och lagar mat, och vipps har man släppt allt som stavas skola.

Mina två veckor "lov" har typ gått.
Har jag gjort allt det jag hade tänkt? Svar: Nej.
Har jag gjort något projektabete? Svar: Jag var på en föreläsning igår (om Pär Holmgren - riktigt bra!). Men i övrigt nej.
Har jag, som jag trodde att det skulle bli, upplevt att dessa veckorna har gått segt och att det har varit tråkigt? Svar: Nej x)
Summan av kardemumman: Jag hade behövt en veckas "lov" till! Men men.. jag får väl plugga järnet de sista två dagarna nu då..



Idag har det dessutom regnat hela dagen. INTE KUL!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss