Do I have a licens to kill?



Jag är så trött på detta nu. Är så trött på allt och alla som gör och har gjort att mitt liv suger. Jag bad inte om det! Jag har alltid sagt att jag klarar mig själv! Jag behöver inte att massa bryr sig om mig. Jag klarar mig.
Men jag kan inte hjälpa att jag hatar de jävlarna som har varit med och hjälpt till att sabbat och bankat sönder allt som fanns. För det som fanns va de inget fel på. Tills allt detta hände.
Do I have a licens to kill? Case if I have I would.



CONTROLL YOURSELF.
Jag ska inte döda. Men jag känner fan för det. Jag pallar inte detta mer. Jag klarar fan inte av att vara ensam länge för då bara de spinnar på. Jag klarar inte av mina sovmorgonar för då har jag tid att sitta och tänka och då får jag panik på allt. Detta hände imorse och det är därför allt känns så jävla jobbigt.
Nu släpper jag detta. Jag pallar inte en sekund till.


Sry för boooring inlägg. Men de va de. Nu drogar jag MGMT för den låten får mig fan att må bra. Så jävla bra!
Postat av: Linnéa

Jag ångrar mig. Jag tror jag tar och dödar dom ändå. Det blir lättare så.

 2009-11-25     19:10:54     http://linneabergquist.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss