Ledsna Linnéa

Jag vill bara gråta. Stora krockodil tårar. Allt är så jobbigt nu. Allt. Har bara en stor klump i halsen och vill bara att den ska försvinna. Men det gör den inte. Den blir bara större och större.

Jag hinner inte med allt i skolan, jag får inte så bra resultat som jag vill. Jag hinner inte med att ta mitt körkort inom den tiden jag hade tänkt. Jag vill jobba men känner att jag inte hinner med det heller egentligen, men så går jag dit ändå för annars får jag dåligt samvete, och så hinner jag plugga ännu mindre..
Jag har ingen pojkvän längre. Och jag avskyr att vara singel, ensam. Jag är bara ingen sådan person. Jag vill ha någon som tycker om mig, som älskar mig, som vill vara med mig, sova med mig, gå på bio med mig, äta middag med mig, whatever någon som bara vill vara med mig mest av allt.

Uuu fan vilket depp inlägg, men det är så just nu i mitt liv. Det är upp och det är ner. Ibland jätteglad (för det mesta nu faktiskt) men ibland svämmar det över med jobbiga saker, och då får det bli ett sånt här inlägg. Ingen kan vara perfekt liksom.

Dessutom kollade jag på en as sorglig film. Sorglig för mig iaf, för tjejen fick killen hon älskade. Önskar jag kunde få det som tjejern i filmen. Min största önskan just nu.

Imorgon tar jag i med nya tag och nu ska jag sova. Sov gott <3 // Linnéa
Postat av: Linda

Svar: Tack,tack,tack,tack,tack!!! <3 Du kan inte ana hur mkt bättre allt kändes, åtminstone ett tag, efter att jag hade läst vad du hade skrivit! Så TACK! :)<3

Och du, när man känner att man behöver gråta, att klumpen bara växer och verkar kväva en, då ska man gråta! Länge och väl! Tills man känner sig tom. Det är inte förrän då man kan ta nya tag. Då när tårarna tagit slut. För annars exploderar man till slut, mår ännu mera skit och det går ut över personer som inte förtjänar det, allra minst en själv! Så gråt, och ta inte ut nederlag i förskott. Det gjorde jag, men man kan aldrig var säker. Så jobba på. Tro på dig själv. För du är UNDERBAR, våga inte tro annat!! <3 Puss! <3

 2009-05-16     09:39:58     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss