Torsdag

Ojojoj vad jag var grym idag. Sprang kyrkorundan (2 varv) och jag sprang heeela vägen! Förbättrade min tid med 2 minuter! Sedan var jag dödstrött resten av dagen, men jag klarade det!
Så efter skolan va slut gick jag hem och sov i 1 ½ timme. Mycket skönt, men när jag vaknade visste jag inte om det var natt, morgon eller kväll ^^
Sedan övningskörde jag in till stan, där träffade jag Mathias och vi käkade middag på min arbetsplats - max. Sedan blev det räknestuga (psykologi stuga för min del) och sedan hem och kolla på eurovision songcontest. En lagom härlig mys dag :)

Helgen ser ut följande:
Fredag: Skola, körlektion och sedan plugg (åh fy plugga på en fredag, men det behövs!) ev tar jag min en powerwalk promenad också - de e myys.

Lördag: Plugga på morgonen sedan in till stan och kolla när Mathias springer gbg varvet. Sedan hem och laga middag till vännerna, sedan blir det fest och eurovision final! :)

Söndag: Jobba kl 12-19.30 - ska bli grymt kul, men jag vill inte veta hur trött jag kommer vara efter den här helgen. Tur att veckan efter är kort :)

Smile :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss