TÅGLUFFA!

Jag är sååå på att tågluffa nästa (men helst detta) år! Verkar hur kul som helst, synd att man inte kom på det i typ December och kunde börja spara (och önska sig) pengar och så ;P Hade varit så himla kul och känner att jag verkligen hade behövt det! Behöver något annat, någon förändring. Kan inte bara sitta här på samma fläck och andas samma luft, göra samma saker - det funkar inte för mig! Jag vill utomlands, träffa nytt folk och göra annorlunda saker, eller samma saker som jag gör hemma men det blir en helt annan sak som jag är i ett annat land / annan stad.

Egentligen borde jag bara göra det. Jag har pengar på ett sparkonto så jag kan ju göra det. Men man vill ju ha någon som kan hänga med också ;) Men fan va kul det hade varit! :D

Tänkte på en sak idag också, ibland står det ju sådana där saker som typ "klicka här och ha chans att vinna en resa för två till grekland!" och man klickar ju där då, för att man vill vinna en resa, och så varar man på alla jobbiga frågor. Men vinner man? Nej. Aldrig. Antingen har jag enorm otur eller så är det så att jag bara inte är menad till att vinna sånna tävlingar. Serriöst jag har inte ens vunnit biobiljetter! Och så finns de ju dom som alltid vinner... Lite fusk.

Sov gott nu// Linnéa

p.s Imorgon ska jag gå upp typ nio, sätta på mig träningskläder och ut och power walka / springa - jag är så duktig! :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss