Spänning

Och så kom det igen!
Förra våren hade jag samma "problem" och nu kommer det igen! Jag får känslan av att jag vill göra något annorlunda, något drastiskt, något konstigt.
Förra året vid ungefär samma tid "sökte jag spänning", och nu får jag den känslan igen. Jag vill ha spänning i mitt liv! Jag vill inte veta exakt vad som väntar varenda eviga dag. Jag vill inte ha en plan för vad jag ska göra i veckan och vad jag ska göra i helgen och nästa vecka osv. Jag vill kunna dra i väg på fest en helt olämplig tid en helt olämplig dag. Jag vill inte vara så jävla duktig och ordentlig (vad är den exakta skillnaden mellan de orden egentligen? humm..) helatiden. Okej, jag måste gå i skolan och jag måste plugga, men resten liksom - varför gör jag inget spännande då?! Bara jag själv som kan svara på den fråga, och svaret är väl "jag hinner inte" eller snarare, jag tar mig inte tid. PLUS - vad är spännande? Vad skulle jag göra liksom?
Man kan säga att jag längtar efter något som jag inte vet vad det är...



MEN! Jag skulle vilja dra ut till mitt land, helt själv ibland och ibland med någon kompis. Bara strosa runt, åka lite båt sola lite, bada lite, bara ha det gött :) Men det kommer väl med sommaren antar jag!
Jag tror jag är en tjej som behöver förändringar. För när det sker förändringar, spelar ingen roll om det är en ny sak man köpt till rummet eller en ny vän man träffat så behöver jag det för det får mig lungn. Då är jag "tillfredsställd" typ.


Dessutom! Jag fick inte "tjänsten" som hjälpledare på EF (språkresa) :( Fan! Ville ju inte ha det för jobbets skull utan för att jag ville öva min Engelska plus att det hade varit så jävla gott att åka iväg själv 3 veckor av sommarlovet och lära känna nytt folk och dessutom lära känna en ny stad i ett nytt land (jag hade hoppats på Malta, men England och deras Primarkt hade också varit heeeelt ok), men inte denna sommaren... Får söka dit nästa eller något.. :)
Pussi puss <3
Postat av: Sofie Nilsson

gumman, du verkar inte må speciellt bra. nu är det knappa månaden innan vi får sommarlov och jag tycker verkligen att vi kan träffas i sommar! jag kan dra igång ett mail till alla på facebook så att en återträff, så snart som möjligt, verkligen blir av för det tror jag att alla både vill och behöver!

du är verkligen guld tjejen och du får inte ge upp! we love you for the one you are, not the onw you're supposed to be. <3

 2009-05-06     19:57:43
Postat av: Sofie Nilsson

gumman, du verkar inte må speciellt bra. nu är det knappa månaden innan vi får sommarlov och jag tycker verkligen att vi kan träffas i sommar! jag kan dra igång ett mail till alla på facebook så att en återträff, så snart som möjligt, verkligen blir av för det tror jag att alla både vill och behöver!

du är verkligen guld tjejen och du får inte ge upp! we love you for the one you are, not the one you're supposed to be. <3

 2009-05-06     19:58:02
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss