Skor

Har räknat ut att jag har över tio par vårskor hemma. Och alla är i brukligt skick, alltså inte några som behöver slängas - ok några, men de är gamla godingar så de kommer jag inte slänga än på några år :P Sedan räknade jag ut att jag hade över 20 par skor som jag använder under resten av året. Och jag måste nog erkänna att jag säkert kommer köpa fler skor denna sommaren och ännu fler till hösten och så...

Det är något med tjejer och skor alltså... ^^

Hade matte B nationelltprov idag och det kändes riktigt bra :) Förutom några uppgifter som jag inte fatta någonting på, men de va typ g uppgifter så skit samma ;P

HEJA MARLENE IKVÄLL! :D


dessa skor - i choklad - har jag inte, men det är inte något jag skylle tacka nej till.. så söta! :)
Postat av: Linda

Svar: Tack! <3 Haha njaa det är väl inte så värst spännande mitt liv ändå ^^ Mest bara en massa krashade förhoppningar...Som vanligt ^^ Kan nog ta det på lördag, för vi kunde vara hos dig på kvällen eller? :) Jag lär väl inte kunna hålla tyst den här gången heller ;) Inte för att jag vill det kanske, men ändå :P Kram <3

 2009-05-13     16:58:50     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss