Palla

Allt var så bra, allt kändes så bra jag svävade på små moln och nu ba "poff bang pankaka" faller jag rätt ner på det kalla golvet igen.
ALLT, ALLT är jobbigt. Det är inte något som är så där jätte jobbigt utan allt är bara lite jobbigt och bakar ihop sig till en klump som blir sjukt jobbig. Jag kan inte sätta fingret på vad den jobbiga klumpen består av, men den är bara jobbig!
Allt suger bara.
Jag är sjukt trött, jag är sjukt otaggad, det jag är taggad på är ingen annan taggad på, skolan tar död på mig - ta bara slut någon gång! Jag vill jobba men får inga tider jag kan - det suger. Jag vill festa, men jag kan inte festa hela tiden för då tar pengarna slut. Jag får damp på allt.
Mitt rum är sjukt stökigt, jag måste packa inför imorgon, jag har prov imorgon -DÖÖÖ- och jag känner mig allmänt äcklig!

Usch. Lämna mig bara i fred. Finns EN jag kan tänka mig, bara för att du är så sjukt ovanlig och det känns helt cp, men ändå bra. Så det är okej. Men dig är det okej.

Imorgon ska jag till damark. Gud va kul det blev. Nej, jag ska inte sura/deppa där. Det ska bli kul (intala intala) och jag ska leta efter vita converse :)
Byee// Linnéa

                                                                    Palla
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss