Oh happy face :)

Helgen, vad ska man säga? Ingenting blev som planerat, men helgen var kul ändå :)

Valborg: Först in till stan kollade på cortegen, sedan grillning i slottsskogen och sedan hem till Peter. De va både kul och mindre kul. Mindre kul var det t.ex. när våra hamburgare bara blev klet och jag var rädd att vi inte skulle få någon mat (tack, tack, tack Lisa för dina korvar :)). Mer kul var hemgången från tåget till Peter så det var allsång på hög nivå :)

Fredag: Vaknade hemma hos Peter eller rättare sagt BLEV väckt av Elins alarm på mobilen (GAAH xD) sedan märkte Peter att han va tvungen att gå och lämnade oss alla där :O Hem och fixade i ordning mig för jag trodde jag skulle träffa en viss guy, men så blev det inte. Lite besviken åkte jag ut till landet - men gud så skönt det var! Trodde inte jag skulle palla att vara där med tanke på att jag tillbringat mycket mysig tid där med mitt ex, men det gick så bra och jag hade det så mysigt med familjen :)

Lördag: Åkte till kocko och handlade massa nya fina och BILLIGA skor :) I like it :) Sedan hem till landet igen, de va kallt och ungefär då började man längta hem. Funderade på att åka hem och träffa en viss guy, men denna guy hade skadat sig :S Så jag stannade och hade ännu en mysig kväll med la Familia :) Kollade på "Dreamgirls" - MYS PÅ DEN FILMEN!

Söndag: Åkte hem ganska tidigt, shoppade med Sara typ hela dagen, det var kul och mysigt :) Jag köpte typ ingenting och Sara handlade på som fan som vanligt ^^ Sedan trodde jag att jag skulle träffa en viss guy, men denna guy hade suttit uppe hela natten med sin arm, så han ville sova - vilket man ju förstår :)

Summan av kademumman: TOPPEN HELG! KANON KUL! 5 av 5 TOASTERS :)

Snart är det sommar! :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss