Im moving on.

Im moving on.
Brukar hata Sarah Dawn Finer. Men just denna mening passar så bra just nu. Vf kämpa för någon som inte vill ha en när det finns 100 miljoner andra killar ute i världen? Och vissa av dem skulle säkert inte alls tacka nej till mig. Vf ska jag låta honom få mig att må dåligt, göra mitt liv surt, när jag bara behöver sticka näsan utanför dörren och öppna ögonen för att hitta en ny? Eller, vf hitta en ny kille just nu när jag har så goa tjejkompisar(och killkompisar) som mer än gärna hänger med mig ut på krogen och bara plockar den killen man vill ha, just den kvällen? Och det bara blir en positiv överraskning om han sedan visar sig intresserad? Vf ska jag egentligen leta? Jag har ju det bra!

Jag har verkligen lipat, jag har skrikit, ja jag är ganska säker på att jag fick någon form av ångestattack. Men jag har överlevt. Jag har blivit starkare - precis som ni sa att jag skulle bli! Och jag kommer bara att bli starkare och starkare.
Man får bara ett liv, vf lipa bort det? Vf deppa bort det? Nej. Nu ska jag leva. Jag ska leva mitt liv precis så som jag vill det, och för en gångs skull behöver jag inte anpassa mig efter någon annan.

over and out.
Linnéa
Postat av: Kajsa

Bra bra bra! Kämpa på, du är fantastisk! <3

 2009-05-25     09:45:44
Postat av: Anonym

Haha tack :)<3 Jag känner mig rätt så grymm just nu :D

 2009-05-25     17:22:10
Postat av: Elsa

:D va underbart sjukt bra att det känns bättre! och det blir ännu bättre, det blir BÄST!!:D <3 puss på dej! du e sjukt duktig!

 2009-05-26     09:37:42
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss