Ap bra vecka typ :)

Denna veckan har varit ap bra! Visst jag har lipat, jag har varit arg och jag har blivit besviken, men över lag har den bara varit så himla grymm! Jag tar mig liksom! Jag börjar komma tillbaka, på rätt fot och snart står jag stadigt.
Jag behöver inte dig för att må bra. Och framför allt. Jag tror inte du kommer får mig att må bra som förr i tiden igen. För detta har hänt och det går inte att göra ogjort. Hur gärna jag än vill.
Nej, på det här sättet känns det mycket bättre. Kan typ inte beskriva hur det känns med - det känns bara så jääävla bra!
Låt mig få bli arg, låt mig få lipa tills jag inte orkar mer, för det ger framsteg för mig.

Ahh fan vad jag är glaaad :D Funderar på om jag borde gå ut oftare? De e väärsta kicken för mig just nu :)
PUSS// Linnéa

btw. Hade glömt strumpor hemma igår, så jag va barforta i mina skor. Och det var ganska mkt folk som klev på mina fötter. Idag är mina fötter fläckvis blå :S Men det gör inget för jag hade så jävla kul! :D
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss