NÖJD

Jag är så nöjd med mig själv just nu :)

1. Jag klarade av FN rollspelet och förutom förhandlingar vi inte hade något vi kunde säga något om samt att vara sjukt nervös i talarstolen så tycker jag att jag klarade av det hela riktigt bra :) Hoppas på starkt VG eller MVG^^

2. Jag har varit och tränat! *applåder* Det var sjukt länge sedan men så himla härligt! Ska försöka kila ner till Friskis många gånger denna veckan :)

3. Idag blev jag erbjuden jobb - vikariat - som jag tackade nej till xD Det var från gymmet Life igen som undrade om jag ville passa barn imorgon kväll - jag sa bara NEJ TACK xD och sedan la jag till "du kan nog stryka mig från vikariat listan". Är man redan anställd så är man ;P Dessutom var det sjukt jobbigt att passa barn som typ grät och ville gå ut till sina föräldrar, jag fick ont i ryggen, fick smutsiga strumpor och luktade konsigt. Jag var där i TRE timmar. Så desperat av pengar är jag inte nu :P

4. Har köpt hårfärg och snart ska mamma få den stora äran att slinga mitt hår :) Men först ska jag klippa mig - på torsdag. Åh så härligt det ska bli! Ibland känner man bara att håret typ förstör hela ens outfit ^^

5. Denna veckan har vi INGENTING (förutom IV-vals prov men ;P). Så jag ska göra som Åsa sa - slappa :) Vilket idag innebär mys och te vid tv:n först "familjen annorlunda" och sedan "spårlöst". btw, någon som såg wipout igår? :D


Ego Jag ^^
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss