Koncentration!

Jag har fått så fruktansvärt svårt att koncentrera mig på sista tiden. Jag tänker att jag ska göra läxor/ inlämningar/ plugga inför prov med en gång när jag kommer hem, men nae då hittar jag på massa andra saker som är MKT viktigare. Och sedan när jag väl sitter ner så kommer jag på att "jag kanske behöver datorn?" och så fastnar jag här istället för i böckerna.
Jag gör allting lite halv bra för jag har ingen lust att lägga ner sjukt mkt tid på det helt enkelt. Jag behöver lov!!!

Nej nu ska jag skriva på min ryska sak i alla fall så kan jag gå ut i solen sen :) YIPPIE SOLA! ;D I för sig behövs det typ liiite mer värme för att jag ska slänga av mig alla kläder och steka i bikini, men jag kan sola fejan :)

Pusseli// Linnéa

btw, vill åka till sthlm och så vill jag åka till något varmt ställe i sommar och så dessutom vill jag dra till sticky på torsdag. Emelie! Det är topflor! Det är typ ett måste! ^^
Postat av: Emelie

Jo jag vet Linnea men jag vill faktiskt gå på min körlektion :P Det kommer komma fler tillfällen I promise you! :P

 2009-03-24     21:17:48     http://mars.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss